Business Unit Manager Process Management

  • Opstart van een (nieuwe) Business Unit Proces Management voor “facility management op huistijldragers”

  • Eigenaar van de beheerdiensten:
    > Schade- & huisstijlmanagement van reclame en bewegwijzering (uitgebouwd naar ca. 16.000 beheerde locaties)
    > Schade- & huisstijlmanagement op voertuigen (ca. 3.000 beheerde voertuigen)
    > Klanten o.a. Aegon, Deloitte, DHL, Grolsch, Heineken, Jaarbeurs Utrecht, Louwman & Parqui (‘Toyota Nederland’)

  • Delivery en (door)ontwikkeling van de “afdelingseigen” IT-applicaties (web portals), gebruikt voor de beheerdiensten

  • Projectmanager schademanagement voertuigen DHL
    > Ontwerp en inrichting processen en (interne) organisatie
    > Ontwerp en implementatie online (schademanagement)systeem (java)
    > Implementatie en roll-out naar Nederlandse DHL-organisaties
    > (Digitale) Tender 200 potentiële schadeherstellers, centralisatie naar ca. 20 leveranciers

  • V&W, HR, delivery en partnermanagement verantwoordelijk

https://jackissen.nl/heineken-adviseren-projectmanagement-buiten-reclame/