Business Unit Manager Process Management
Opstart van een (nieuwe) Business Unit Proces Management voor “facility management op huistijldragers”
Eigenaar van de beheerdiensten:
> Schade- & huisstijlmanagement van reclame en bewegwijzering (uitgebouwd naar ca. 16.000 beheerde locaties)
> Schade- & huisstijlmanagement op voertuigen (ca. 3.000 beheerde voertuigen)
> Klanten o.a. Aegon, Deloitte, DHL, Grolsch, Heineken, Jaarbeurs Utrecht, Louwman & Parqui (‘Toyota Nederland’)Delivery en (door)ontwikkeling van de “afdelingseigen” IT-applicaties (web portals), gebruikt voor de beheerdiensten
Projectmanager schademanagement voertuigen DHL
> Ontwerp en inrichting processen en (interne) organisatie
> Ontwerp en implementatie online (schademanagement)systeem (java)
> Implementatie en roll-out naar Nederlandse DHL-organisaties
> (Digitale) Tender 200 potentiële schadeherstellers, centralisatie naar ca. 20 leveranciersV&W, HR, delivery en partnermanagement verantwoordelijk